پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 54
نویسنده : کانون استانی باشگاههای کشاورزان جوان گیلان

 

به گزارش همکاران وبلاگ : بهزاد روانپاک، مدیر بسیج سازندگی صومعه‌سرا صبح امروز(3 آذر) در حاشیه افتتاح نخستین نمایشگاه محصولات اقتصاد مقاومتی این شهرستان گفت: اگر بسیج سازندگی از نیروی پرنشاط جوانان در راه پیشرفت اقتصادی استفاده کند، انقلاب اقتصادی بر مبنای آرمان‌های انقلاب اسلامی به وجود می‌آید.

براساس این خبر ، با بیان اینکه نمایشگاه اقتصاد مقاومتی برای نخستین بار در این شهرستان برگزار می‌شود، اظهار کرد: این نمایشگاه در قالب 24 غرفه نظیر ماهیان گرم‌آبی و سردآبی، آبزیان، طیور بومی، بلدرچین و تخم آن، چندپیشگی و ماکیان، محصولات باغی و گل و گیاه زینتی، فراورده های زنبور عسل، صنایع دستی، معرق کاری، فراورده های لبنی، سبزیجات برگی و غده ای و ... است.

وی افزود: یکی از غرفه‌های این نمایشگاه مخصوص پاسخگویی به سوالات و مشاوره رایگان در رشته‌های متنوع اقتصاد مقاومتی با استفاده از کارشناسان فنی و حرفه ای، دامپزشکی، شیلات و کارشناسان جهاد کشاورزی با مدیریت بسیج سازندگی صومعه سراست.

مدیر بسیج سازندگی صومعه سرا گفت: اعتبار هزینه شده برای برپایی نمایشگاه از طرف بسیج سازندگی سپاه پاسداران 20 میلیون ریال است.

روانپاک با بیان اینکه همه محصولات نمایشگاه تولیدات شهرستان است، تصریح کرد: میزان قیمت محصولات چون بدون واسطه از تولید کننده به مصرف کننده عرضه می‌شود زیر قیمت بازار می‌باشد.

وی خاطرنشان کرد: پیشنهاد برگزاری نمایشگاه توسط بسیج سازندگی سپاه انجام شده است که در قالب قرارگاه مرکزی اقتصاد مقاومتی صومعه سرا با مشارکت اداراتی مانند جهاد کشاورزی، شبکه دامپزشکی، مرکز فنی و حرفه ای، شورای اسلامی، شهرداری و کمیته امداد و ...است.

مدیر بسیج سازندگی صومعه سرا اظهار کرد: در نظر دارند در صورت استقبال مردم از این نمایشگاه، یک نمایشگاه دائمی محصولات اقتصاد مقاومتی در صومعه سرا بنا کنند.

روانپاک افزود: در کنار این نمایشگاه کلاس‌های آموزشی تولید قارچ، کلاس پیشگری از بیماری دام و طیور، بحث پرورش آبزیان به صورت توزیع بروشور و سی دی آموزشی برگزار می‌شود.


:: برچسب‌ها: اقتصاد مقاومتی , نمایشگاه , صومعه سرا ,



هفته بسیج گرامی باد
نوشته شده در شنبه 1 آذر 1393
بازدید : 29
نویسنده : کانون استانی باشگاههای کشاورزان جوان گیلان